CímlapSintérSTOP BlogIllatos úti Blog - Igy kezdődött Bemutatkozás"Mégis" • Cenzúra nélkül: I. - II. • Púder: I. - II.Állatvédelmi Törvény • Jog és gyakorlat: I. - II.Állatvédő segítő - Állatvédő módszerekKislexikonIránytű

Kapcsolat: Gazdikereső, állatvédő segélytelefon, tanácsadás, információ: +36-30-183-5200 -
E-mail: zsuzsa.j.pasztor@gmail.com - Facebook: www.facebook.com/allatvedosegito

Honlapunk feltöltés alatt áll! - Kérjük segíts, hogy segíthessünk!

2012. június 6., szerda

Sintérvilág Egerben!

Magyarország, 2012.06.06. 10:00 - Vidám Mancsok Állatvédő Egyesület :

KEDVES SZIMPATIZÁNSAINK !!!!

A GYEPMESTER MA MEGTÁMADTA EGYESÜLETÜNK ELNÖKÉT !!!!!

MINT TUDJÁTOK, AZ EGRI GYEPMESTERI TELEPRŐL IS MENTÜNK ALTATÁS ELŐL KUTYÁKAT. AZT IS TÖBBSZÖR LEÍRTUK, HOGY AZ EGYIK GYEPMESTER EZT NAGYON NEM SZERETI ( ÉS MOST FINOMAN FOGALMAZTAM). MA EGYESÜLETÜNK ELNÖKE - BOTKA TÍMEA - MEGLÁTOGATTA A GYEPMESTERI TELEPET, HOGY A KUTYÁKRÓL FOTÓKAT KÉSZÍTSEN - MELYHEZ VEZETŐSÉGI ENGEDÉLYE VAN -. A FOTÓKRA AZÉRT VAN SZÜKSÉG, HOGY A KUTYÁK ALTATÁS ELŐL VALÓ MENTÉSÉBEN, GAZDIKERESÉSBEN SEGÍTSÉGET NYÚJTSON. A GYEPMESTER EDDIG CSAK KIABÁLT EMIATT, DE MA TÚL MESSZIRE MENT. AZ EGYESÜLET ELNÖKÉNEK A KEZÉBŐL KI AKARTA A FÉNYKÉPEZŐGÉPET CSAVARNI, EZ NEM SIKERÜLT ÉS ERRE DÜHÖSEN MEGPOFOZTA ILLETVE A KOCSIHOZ SZORÍTVA FOJTOGATNI KEZDTE A NYAKÁT.

BOTKA TÍMEA JELEN PILLANATBAN A SÜRGŐSSÉGIN VAN LÁTLELETET VETETNI, ÉS UTÁNA A RENDŐRSÉGEN MEGTESZI A FELJELENTÉST !!!! // e.

...

Botka Tímea az Egri Vidám Mancsok Állatvédő Egyesület Elnöke írta:

"Sokan kérdeztétek, mi történt ma. Pár mondatban leírom.

Pénteken 2 kutya altatása történt volna. Ők maradtak fenn múltkor. A rendes gyepmesternek Zolinak szólni akartam, hogy kedden megyünk, de egy nő vette fel a telefont. Mondtam neki, miért is telefonáltam. Hallottam Misi hangját és kértem, hogy adja át az üzenetet. Erre azt válaszolta, tisztán lehetett hallani, mit kezdjen ő velem.
Majd tegnap megint szóltam Zolinak, mennénk a kutyákért. Mondta már nincsenek ott, levitte Misi szombaton a menhelyre.
Felhívtam Melindát és rákérdeztem. Erre azt mondta a mudi keverék lent van, de a németjuhász keveréket másnap vissza küldték, mert nem bírtak vele.
Zolit megint hívtam, hogy mit tud a kutyáról. Azt válaszolta, hogy Misi azt mondta, a kutya elveszett. Zoli azt is mondta, 3 kutya került fel, köztük van egy fajtatiszta fiatal puli.
Egy férfi érdeklődött már rég óta puli iránt, szóltunk is neki. Fényképet kért. Ma reggel 8-kor felmentem a gyepmesteri telepire, hogy fényképet készítsek. Azt is jó lett volna tudni, milyen nemű a kutya. Láttam mind a két gyepmester fent van. Én köszöntem, Zoli válaszolt. Misi a kenneleknél volt. Zoli hátra ment az épület mögé.

Én a kerítésen kívül fényképeztem. Kb. 2 perc múlva - ezt a fényképekből néztük vissza - odajött Misi és mondta ne fényképezzem, mert 15 nap múlva úgy is megy altatásra. Mondom neki 30 nap, és az igazgató engedélyével vagyok itt. Erre közölte neki nem a főnöke, és akkor is 15 nap. Kérdeztem mi van a két kutyával, amiért pénteken ide szóltam. Hát ő semmiről nem tud. Mondom neki az nem igaz, mert hallottam a hangját. Erre az volt a válasza, már csütörtökön nem voltak fent. Mondom ez nem igaz, mert a menhelyet felhívtam. Erre közölte, elveszett a németjuhász. Mondom már megint? És megtette a feljelentést? - ő még soha, csak úgy mindig elvesznek. Erre beleröhögött a szemembe és röhögve mondta, úgy járt mint a többi. Erre mondom neki, vigyázzon Misi, nehogy úgy járjon, mint az egyik gyepmester, akinek véletlenül eltört a keze. Erre mondja, ne fenyegessem. Mondom neki, nem fenyegetem, ez tény. Erre a falhoz volt támasztva egy felmosónyél-szerű bot, azt megfogta és elindult az ajtó felé. Én kint álltam, gyorsan le akartam fényképezni. Erre eldobta a botot és nekem esett, hogy kicsavarja a kezemből a fényképezőt. Ezt természetesen nem hagytam, majd megfogta a ruhámat, elkezdett rángatni, majd a nyakamnál fogva megemelt és a gyepi autóra rálökött. Én a béna kezemmel próbáltam lefejteni a kezét a nyakamról, a másikkal, amiben a fényképező volt, próbáltam elérni az arcát. Közben kapkodtam a levegőért. Majd hirtelen elengedett - szerintem látta, gáz van - és arrébb lépett. Erre én is felegyenesedtem, de abban a pillanatban jobb kézével a bal fülemre egy pofont adott. Ráestem az autó motorház elejére, ő elindult vissza, és azt kiabálta Zolinak, hívja fel a rendőröket. Én egyből hívtam a főnökét 2x, de nem vette fel, majd beültem az autóba. Annyit mondtam, ezzel elvágta magát. Ő kiabálta, ne menjek el, mert jönnek a rendőrök.

Egyből lementem a baleseti sürgősségire, kérdeztem itt veszik-e fel a látleletet. De már nem tudtam tovább beszélni, sokkot kaptam az ijedségtől. Később hívott a főnöke, én mindent elmondtam, majd megérkezett Ildikó és utána egyből Misi 2 rendőrrel. Vissza hívott a főnöke és közölte, Misi is bemegy a balesetire, mert a nyakán lett egy vágás. Szerintem akkor, amikor a fényképezőért dulakodtunk, mert egy fa alatt történt. A rendőrök úgy néztek rám, mint a véres rongyra. Behívtak a vizsgálóba, majd a RTG-re míg vártam, megint rosszul lettem. Felment a vérnyomásom 169/109-re. A RTG után a gégészeten, a fülészeten és hallásvizsgálaton estem át. Azt mondták, egy kicsit arrébb fogja meg a nyakamat, a gégémet megroppantja. A bal fülemben zúzódás keletkezett. A jobb csuklóm a 2x -re van feldagadva, a törött kézfejem is a duplája és az ujjaim félig bénák, a traumától befeszültek, nem tudom megmozdítani. A nyakamat alig tudom mozgatni a fájdalomtól. A kulcs-csontom, a vállam tiszta kék.

A fényképezőt beadtam szervizbe kb. 20-25 ezer ft lesz a szerviz költsége.

A rendőrségen egy folyosón kellett volna várakoznunk, ezért inkább én kint az utcán ültem. Hogy miért volt a rendőrségen? Mert feljelentett a kedves gyepmesterünk. Azt még nem tudom miért. Talán mert bántalmaztam - megcsikartam a nyakát. Majd kiderül az eljárás alatt.

Ma ebben a világban minden megtörténhet. A gyepmester fojtogathat, megverhet egy állatvédőt, mert az fényképet készít felsőbb engedéllyel, és gazdához szeretne juttatni egy ártatlan halálra ítélt állatot, aki történetesen épp egy fiatal Hungarikumunk.

Botka Tímea, a Vidám Mancsok Állatvédő Egyesület Elnöke"

(2012.06.06. 23:30)

Nincsenek megjegyzések: